مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-20اقتصادي

فارس من| نصب آسانسور برای 350 واحد از مسکن مهر فرج آباد چالوس


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: از 472 واحد مسکن مهر فرج آباد چالوس بحث آسانسور در 350 واحد نصب شده که انتظار داریم طی دو ماه آینده بحث نصب آسانسور در بقیه واحدها هم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  آسانسور های را ه اندازی نشده مسکن مهر فرج آباد چالوس  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ بعد از 12 سال با کلی مصیبت مسکن مهر فرج آباد چالوس را تحویل دادند آن هم بدون آسانسور؛ اکنون جابه جایی در طبقات و حمل وسایل بدون آسانسور مشکلاتی را برای ساکنان به وجود آورده است که مسؤولان مربوطه رسیدگی کنند.

محسن غفاری معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران در همین خصوص، اظهار کرد: تا سال گذشته بحث آسانسور در مسکن مهر فرج آباد چالوس انجام نشده بود.

وی افزود: در راستای پیگیری های صورت گرفته تاکنون از 472 واحد مسکن مهر فرج آباد چالوس بحث آسانسور در 350 واحد نصب شده است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران افزود: انتظار داریم طی دو ماه آینده بحث نصب آسانسور در بقیه واحدهای مسکن مهر فرج آباد چالوس انجام شود.

غفاری با بیان اینکه موضوع نصب آسانسور در مسکن مهر فرج آباد چالوس در زمان خود تعیین قیمت شد، تصریح کرد: اینکه این موضوع انجام نشد دلیلش این بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نصب آسانسور برای 350 واحد از مسکن مهر فرج آباد چالوس

فارس من| نصب آسانسور برای 350 واحد از مسکن مهر فرج آباد چالوس